ligger i hårdträning för fisket

Nu var det några dagar sen jag skrev något i bloggen, men ha hittat lite tid till det nu.
Som det står så ligger man i hårdträning för fisket, både sommar som vinter ;-)

Tränar på F&S gym, för vinterns pimpeltävlingar, men mest för hälsans skull naturligtvis, ska inte träna för mycket, då hinner ni väl inte se mig på isen, bara snömoln haha.

Har hittat tillbaka till propilkki också, mycket rolig avkoppling om man har lite tid över, är väl inget man kan överföra på isen precis, men roligt hursomhelst, är ute på nätet och spelar, mest ryssar och polacker som är där, men har även fiskat mot svenskar och norrmän, några kända personer har man sett på isen :-)

men har även funderat på mormyskafiske, som jag ska prova och se om det kanske är något för mig, vi får se.


be safe grow old


Kommentarer
Postat av: Storm

Mormyska !



Inte du också !, ska du ägna dig åt någon form av tävlingsfiske under vintertid så föreslår jag grenen som kallas för "pimpelfiske".



Det är det enda grenen du kan använda dig av alla traditionella former av isfiske på !!



Annars kan du o Folke trängas i något hörn av en ruta och öka träningsdosen på gym 100% för att komma i form.



Suck !

2009-10-31 @ 22:34:07
Postat av: Tommy

ska nog utöva den också, men tänkte utforska lite nytt, swen jobbar jag varannan helg så jag får ta de tävlingar som passar för tillfället.

2009-11-04 @ 08:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0