Trött hjärna

Idag var min hjärna tröttare än vanligt, tydligen så pass mycket att den valde att hamna i ett komaliknade tillstånd så fort arslet slogs ner på soffan, somnade direkt :-P som tur var så ringde Roger W och det gjorde stt jag piggnade till tillräckligt för att jag skulle orka pallra mig upp å sätta på kaffe.

Vet inte varför jag är så trött, kanske är effekterna av att man förmodligen hade svininfluensan förra veckan. för de lyckliga som inte haft den kan jag meddela att den var inte rolig, hög feber, illamående och skallbank utan dess like.

nu är kaffet klart så nu lämnar jag er ett tag för att sörpla i mig ett par koppar av ica´s egna kaffe, mellanrost :-)


be safe grow old 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0