Söndag, behöver jag säga nåt mer

Har en sån där Söndag man inte vill ha så ofta, inte bakfull eller nåt sånt, men har ingen ork eller lust till att göra nått.
Har iofs varit ut till bilen och försökt lokalisera var det läcker in vatten innanför bakluckan, finns en lucka på insidan där man kan byta ut lampor, därifrån droppar det vatten när det regnat kraftigt, och det har det minst sagt gjort några dagar nu.
fanns inget att se för det var väldigt svårt att komma åt nånting där.
har lite tvätt att brottas med i några minuter, nästan så man längtar till jobbet imorrn, lägg märke till nästan :-)

Har beställt lite tillbehör till min nya metestation som jag lovat kort på, men allt tar sin tid.
Nu får man hoppas på att Italienarna skickar sakerna innan nästa tävling, så man får boxen som man vill,
annars får man övervinna och anpassa, klarar mig säkert en tävling utan, men allt blir mycket lättare med tillbehören.

be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0