En ny dag

Då har man återigen vaknat upp ur sömnen, tyckte det var lite kallt, och det var inte undra på, fönstret stog öppet i sovrummet, och det var blött på golvet , typiskt!! hade glömt att stänga igen det litegrann igår, står det öppet för mycket så kan det regna in, och med det regnet som kom så var det oundvikligt.

Nu blir det dushen och sen köpa snus och fara till jobbet, har en kväll och en förmiddag kvar till ledig helg,
då blir det fiske :-)

Ni som kanske inte visste det så är jag fisketokig,
Har sålt min metestation, men köpte en ny för de pengar jag fick,
har än så länge bara bild på min gamla box.
Rivé metestation med tillbehör
Boxen med alla tillbehör

Bild på nya kommer snart
Colmic The One

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0