Drickbart

Har precis testat en för mig ny Whiskysort, Bowmore Surf 
den får 4 fiskespön av 5 möjliga.
Anledningen till att den inte får högsta poäng är att  jag inte testat så många väldigt rökiga sorter ännu, så poängen kan komma att ändras, 

Och ja, eftersom det är jag som är judge and jury så bestämmer jag reglerna för ställningen.
Men har ni förslag på andra rökiga sorter som ni tycker jag ska testa så lägg fram era förslag.
så kommer ett utlåtande. 



Dålig bild får bättra mig som fotograf ser jag,
tom bullens pilsnerkorv fick vara med på bild :-)

Som ni ser så skymtar det även en tom Red Russian på höger bildkant.
Några pokaler och en medalj från metevärlden syns :-)

Min Syster och hennes barn åker till Storstaden imorrn "Stockholm"
för att besöka Gröna Lund och några till ställen,
hade gärna varit med, men eftersom jag måste jobba så får det bli en annan gång,
men vi bestämde oss för ta en tripp till orsa på Torsdag och Björnparken,
Har aldrig varit där så det ska bli intressant, får se om säkerheten är tillräckligt hög när alla rovdjur ser mig :-)

Be safe grow old

Kommentarer
Postat av: Anonym

wisky Laphroaig är god, har rökig och mild smak..

2009-07-12 @ 13:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0