Dags igen

Nu var det ett par dagar sen jag skrev nåt, men nu är det dags igen.
hemkommen från jobbet fick jag ett telefonsamtal från min kära syster.
Det var återigen dags för tältresning, men denna gång på gården, hon och barnen ska nämligen sova ute inatt.
Lite vågat kanske med tanke på vädret, men det har ju blivit bättre. så nu skulle det tältas minsann.
har tagit before och after bilder, 

 Före

 Efter
Får se hur länge de sover i tältet när det börjar skymma och alla ljud som man normalt inte hör när man är inomhus och nattetid. men de är tuffa, så det går nog säkert bra.

Tog även en bild på syrrans Motorcykel, rätt så snygg tycker jag.
Avundsjuk är man väl också, vill också ha en sån, men innan måste jag ju skaffa körkort för sånt där.


Imorgon bär det av till Orsa björnpark, bilder kommer på äventyret bland isbjörnar, vargar och tigrar.
Håll tummarna för att dom inte ser mig som en lätt måltid.

be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0