Björnparken

Har vart till björnparken i Orsa för första gången idag, en positiv upplevelse.
vädret var skapligt förutom en ordentlig åskskur som passade på att gå rakt över oss.
Som tur var hade vi precis kommit, så vi hade inte hunnit längr än till vargarna, där fanns det turligt no ett litet utkikshus med tak  :-).

syrrans barn hade fullt upp med at kika efter alla djur som fanns,
när vi väl kom hem så passade syster på att övningsköra med motorcykeln, innan regnet kom till Borlänge.
tror hon klarade sig.

Nyinflyttade tigra som väntar på att bli introducerade med de andra tigrarna.
Lodjur, väntar säkert på mat vid grinden
Isbjörnarna tog det lugnt i solskenet, men passade tydligen på medans jag höll på med annat att resa sig och klia sig på baken mot en stubbe, typiskt.
Kamtjatkabjörnarna tog sig ett dopp, väldigt stora björnar de där :-O

Nu tänkte jag att det var min tur att slappa lite så fortsätter med bloggandet senare.

be safe grow old

Kommentarer
Postat av: Caroline

Såg mysigt ut! Har inte varit där sedan jag var liten.. kanske något jag ska besöka i sommar!

2009-07-16 @ 21:34:23
URL: http://line.anan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0