Julen är över

Äntligen är Julen avklarad.
Så mycket hysteri för en endaste dag på året.
Men roligt tycker iaf jag, Jobbade både julafton och juldagen, gjorde inte så mycket var ju förmiddagar, så jag han hem och träffa släkt och vänner.
Det roligaste är enligt mig att se barnen bli glada och minerna dom gör när tomten kommer :-)

Men hursomhelst så krånglar magen som tusan, Det går/gick magsjuka på jobbet, känns lite konstigt, känns inte som riktig magsjuka, men stannar hemma iaf för säkerhets skull.
Har haft otur i år med diversa sjukdommar, längesen jag blev sjuk så här många gånger på ett år.

tänkte bege mig ut för att skotta snö, men kanske inte ska göra det utifall jag behöver besöka en toa med omedelbar verkan. får väl knyta en påse runt midjan så kanske jag kan bege mig ut snart.
tänkte iaf ut och flytta på bilen så de kan ploga min parkringsplats.


be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0