Bilförsäljning ?

Tar det hela från början, var till Rolf Erikssons bil "Volvo" för att ögonshoppa litegrann. men såg genast en bil som jag blev intresserad av, en Renault Laguna phase II -02, som jag tyckte var billig.
Pratade med en försäljare om vad jag kunde tänkas få för min bil i inbyte, de tog in bilen för en koll, sedan fick jag beskedet !!!!!!!!!  hutlöst var min enda tanke, så jag talade om för försäljaren att det kunde dom fetglömma direkt, vilken skämt förklarade jag, får ju minst det dubbla om jag säljer den privat, summan kan ni ju gissa :-)

Satte ut bilen på blocket, och 2 dagar senare hade det ringt och mailat några st, varav enstaka aom vanligt var riktigt intresserade. var in till volvo igen fast denna gång var det deras hemsida som fick duga,
BILEN var borta?? den blev tydligen såld på några dagar, så det blev till att förklara för de som var intresserade av min bil att kunde inte sälja min förräns jag hittat en till mig själv, vissa förstod medans andra blev väl lite smått sura, not my problem tänkte jag, för jag har ingen brådska med att sälja den.
bara idag har det ringt några st och mailat några.
Måste kanske ta tag i det hela och hitta en skaplig bil då, vill ju ha en lite större bil.
ska surfa runt lite på olika firmor och kolla vad de har att erbjuda.


GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR till er alla


be safe grow old


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0