Nöffesjukan??

Nu när svininfluensan härjar för fullt så blir man minst sagt orolig när man börjar känna sig förkyld,
Kan väl inte vara den hoppas jag, ska ju jobba imorrn!!
När man som jag har ett jobb inom äldrevården så måste man tänka lite på de man hjälper, försöker göra det iaf,
Men samtidigt så är man inte så förtjust i att få mindre pengar till lön bara för att man ska vara hemma från jobbet,
så är jag inte sämre imorrn så jobbar jag, blir jag sämre så stannar jag hemma känns det som, men vi får se vad som händer.
Fick ett mms från en konkurrent ;-) inom metet precis nu, bilden som han skickade var på färdiga tackel till T-P som ska användas på vårat DM i Nås om 2 veckor. Han verkar laddad till tusen :-)
Måste börja göra några nya jag med, väntar på en laddning med flöten, som jag tror passar till det vattnet 2-6 grams Cralussoflöten.

Den envisa näsan fortsätter att rinna medans jag skriver och gör detta med skrivandet mycket svårt får skriva med en hand och snyta mig med den andra :-) men det går.

be safe grow old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0