Gott & Blandat

Hade tänkt mig lite fiske idag, men den tanken övergavs när syster bad mig att följa med till hennes barns fotbollsmatch i Säter på förmidddagen,

 Den obligatoriska tackningen efter matchen.
Nu spelade de mot barn som var 1-2 år äldre, men gjorde bra motstånd.

efter det så bar det iväg till Dala Expo i Romme, inte mycket för barnen att titta på,
men några traktorer klättrade de upp i, å så fanns det såna där jättestora kaniner.
 
Lite ridning hör till för jäntan.

Å så var det ju det här med Fisket, verkar inte som det ska bli något av med det tydligen. 
men tackel är gjorda mest på cralusso flöten, men även några andra 

 Hopps nu att jag klarar mig på DM med dessa ;-) har fler plattflöten nere i förrådet som blev klara redan i början på sommaren, det är "vanliga plattflöten" så det duger ett tag till. så nu har jag flöten till T-P så jag klarar mig till nästa helg, nu ska det knåpas tafsar så jag klarar mig också, vill inte att de ska ta slut mitt under tävling så man måste knyta på plats.
Längesen jag kände mig så väl förbered till en tävling, 
Har alldir varit i Nås på tävling så vi får se hur det går, kan inte säga att jag inte har grejer så jag klarar mig iaf.

Imorgon blir det provkörning av ny bil, inte min så ni kan vara lugna :-) Min syster ska äntligen skaffa sig en pålitlig bil.
så det återstår att se om det blir någe fiske då, blir nog tvungen att hänga med på Barnens dag också misstänker jag :-)

be safe grow old
                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0